Markku Leskinen (KLA, syksy 2019)

tekijä: Ursula Anu Maria Kaari Viimeisin muutos keskiviikko 22. toukokuuta 2019, 16.31
1. Oppimisvaikeudet 2. Yliopisto-opiskelijoiden opiskelutaitojen itsearviointi ja ohjauksen kehittäminen 3. Oppilaan koulua käymättömyys 4. Inklusiivinen kasvatus ja opetus 5. Inclusive education policy and practice

1. Oppimisvaikeudet
Kuvaus: Laskemisen sujuvuuden kehitys 1-3-luokilla. Laskemiseen liittyvien haasteiden tunnistaminen (seulontatestin tarkastelua).

2. Yliopisto-opiskelijoiden opiskelutaitojen itsearviointi ja ohjauksen kehittäminen
Kuvaus: Opiskelun taitokartan mukainen perustaitojen profililointi ja yhteydet opinnoissa menestymiseen. 

3. Oppilaan koulua käymättömyys 
Kuvaus: Tuuve-online opetuksessa olevien yläkoulun oppilaiden minäkäsitys ja yhteydet kouluhyvinvointiin.

4. Inklusiivinen kasvatus ja opetus
Kuvaus: Ei valmista aineistoa, näkökulma ja metodinen ote valittavissa oman kiinnostuksen mukaan.

Hakijan tutkinto-ohjelma voi olla:

  • Erityispedagogiikka
  • Kasvatus- ja aikuiskasvatustiede
  • Varhaiskasvatustiede
  • Luokanopettajankoulutus


5. Inclusive education policy and practice
Description: 
Inclusive education policy and practice: Selection of point of view based on own interest. Both qualitative and quantitative methodology are accepted. Data is recommended to collect during internship period.

Applicant’s degree programme can be one of the following:

  • International students

 Aloitusajankohta / group starts: syksy 2019 / Autumn 2019

Ohjaaja / supervisor: Markku Leskinen markku.leskinen@jyu.fi

Ohjattavien töiden maksimimäärä