ERIS337: Arvioinnin teoreettiset perusteet ja ulottuvuudet erit.kasvattajan työssä
tekijä: Erja Kristiina Kautto-Knape
—
Viimeisin muutos
perjantai 16. tammikuuta 2009, 13.36
Opintojaksolla opiskelija syventää tietämystään erityiskasvatukseen ja opetukseen liittyvästä arvioinnista. Opiskelija perehtyy arvioinnin
taustalla oleviin erilaisiin teoreettisiin lähestymistapoihin. Hän oppii myös
ymmärtämään arvioinnin, arviointikäytänteiden ja -välineiden taustalla
olevia oletuksia, niiden erilaisia sovellusmahdollisuuksia ja rajoituksia
sekä soveltamaan arvioinnin tuottamaa tietoa omiin pedagogisiin ratkai-suihinsa.
- ERIS337 kurssin oheismateriaalit — Viimeisin muutos maanantai 19. tammikuuta 2009, 16.49
- lukusuunnitelma sekä ennakko- ja oppimistehtäviin liittyvät ohjeet
- ERIS337 Luentomateriaalit — Viimeisin muutos lauantai 14. helmikuuta 2009, 22.48
- Tänne voi tuoda oman luentoesityksensä (Kautto, Kuorelahti, Oksanen entä Niemelä??)
- ERIS337 Valitse joko seminaari 1 tai seminaari 2 — Viimeisin muutos perjantai 16. tammikuuta 2009, 15.06
- Tänne tuodaan seminaariraportteja (mahdollisesti - mikäli opiskelijat antavat töihinsä julkaisuoikeuden)